Home    Despre noi    Cariere    Centru presa    Retea unitati    Contact   
Data curenta este 18.07.2019 18:01:27
 
Deschidere cont    
Despre noi    
Produse si Servicii    
Tranzactionare online    
Educatie financiara    
Info Piata    
Petitii    
Liveshop
Intra in video call cu unul dintre reprezentantii Piraeus Bank ca sa alegi produsul cel mai potrivit pentru tine!
Liveshop
Chat
Prin chat afli acum mai multe despre produsele si serviciile noastre.
Chat
Retea unitati
Cauta unitati si bancomate dupa judet sau localitate:



Vezi harta unitati
Vezi toate unitatile
Anunțuri clienți

15 martie 2019 – Notificare clienti - Operatiuni Fonduri de Investitie

Piete de capital
Piete de capital
Platforma online
Vânzari bunuri si licitatii
Curs valutar *
Piraeus Bank 18.07.2019

      Cumparare Vanzare  
  Euro EUR 4,6820 RON 4,7720 RON  
  Dolarul SUA USD 4,1720 RON 4,2630 RON  
  Franc Elvetian CHF 4,2150 RON 4,3200 RON  
  Lira sterlina GBP 5,2020 RON 5,3250 RON  
  Forint HUF100 1,4040 RON 1,4920 RON  
  Zlot polonez PLN 1,0920 RON 1,1300 RON  

Istoric valutar
Curs valutar valabil la ghiseu
 
* curs de schimb valutar valabil pentru schimburile valutare efectuate dintr-un cont Piraeus Bank
Indici de referinta
Cotatii oficiale
 

Petitii

 

Solutionarea petitiilor primite de catre Piraeus Bank privind activitatea sa pe piata de capital
In conformitate cu Regulamentul ASF nr. 1/2016 Banca are obligatia solutionarii petitiilor primite de la clientii/investitorii sai referitoare la activitatea desfasurata pe piata de capital conform Legii 297/2004 . La depunerea unei petitii clientul/investitorul va primi informatii scrise referitoare la procesul intern al Bancii privind solutionarea petitiilor.Petitiile pot fi depuse prin una dintre urmatoarele modalitati:
-          La sediul Bancii (prin registratura)
-          Prin posta
-          Prin fax
-          Prin sistemul on line
-          Prin posta electronica
Indiferent de modalitatea de receptionare a unei petitii (prin registratura, fax, mail, online) Reprezentantul Control Intern (RCI) are obligatia inregistrarii petitiilor in sistemul registrul unic de reclamatii Web Collaboration, imediat dupa receptie. In cazul in care petitia nu se refera la serviciile prestate de Banca pe piata de capital sau nu contine datele de identificare ale petentului: nume si prenume sau denumirea, domiciliul sau sediul, obiectul petitiei, motivele pe care se intemeiaza petitia, RCI va clasa petitia si va informa petentul despre motivul clasarii.
Daca petitia se refera la serviciile mentionate si intruneste elementele de identificare mentionate, se va proceda la analiza petitiei.
Reprezentantul Controlului Intern (RCI) este responsabil de buna organizare si desfasurare a activitatii de primire a petitiilor de legalitatea solutiilor adoptate si de comunicarea solutiilor respective in termenul legal catre petenti si ASF.
Termenul de solutionare al petitiilor nu poate depasi 30 de zile, decat in cazuri exceptionale in care verificarile necesare nu permit incadrarea un acest termen. In aceste cazuri termenul poate fi prelungit cu maximum 15 zile , cu informarea prealabila a petentului.
Procesul intern de solutionare a petitiei presupune urmatoarele operatiuni:
1.         Inregistarea petitiei.
2.         Verificarea documentatiei care sta la baza petitiei in legatura cu elementele reclamate aflata in evidentele Bancii. Desfasurarea de investigatii privind elementele reclamate .
3.         Intocmirea raspunsului de catre RCI catre petent
4.         Aprobarea raspunsului de catre Conducatorii Departamentului Piete de capital
5.         Transmiterea raspunsului prin modalitatile de comunicare specificate in petitie si/sau in contractul de intermediere al petentului.
RCI are obligatia de a informa petentul in cazul acesta solicita informatii despre stadiul in care se afla petitia sa.
In cazul in care se constata ca petitia este justificata, RCI va propune petentului o solutionare amiabila a petitiei, comunicata in scris acestuia . Daca petentul accepta propunerea de solutionare amiabila, acesta va trebui sa comunice in scris acest lucru iar RCI va inchide aceasta petitie.
In cazul in care elementele sesizate in petitie sunt considerate nejustificate in urma verificarilor, RCI va comunica in scris solutionarea nefavorabila a petitiei si va informa clientul despre dreptul sau de a se adresa altor institutii din piata de capital (ASF, BVB, Dep. Central etc) .
RCI va inscrie in  Registrul unic Web Collaboration data si modul de solutionare pentru fiecare petitie, precum si motivatia solutionarii.
Deasemenea, conform Regulamentului ASF NR. 4/2016 functioneaza in cadrul ASF, Entitatea de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul financiar nonbancar SAL-FIN. Aceasta ofera consumatorilor solutii alternative de solutionare a litigiilor, prin intermediul unui conciliator autorizat. Pentru a apela la serviciile acestuia este necesar sa va adresati in scris: direct la sediul SAL-FIN din Splaiul Independentei Nr. 15 , prin posta sau prin posta electronica.
Pentru informatii suplimentare puteti accesa www.salfin.ro
*Nota:
Utilizarea serviciilor de solutionare alternative prin intermediul SAL-FIN nu exclude dreptul consumatorului sau clientului de a utiliza orice alta cale de solutionare a aspectelor reclamate
Informatii suplimentare la tel. 021.305.03.71
Email: compliance@piraeusbank.ro


© Copyright 2008 Piraeus Bank. Toate drepturile rezervate.
Acest site folosește fișiere de tip cookies. Închiderea acestui pop-up și continuarea navigării reprezintă consimțământul pentru acceptarea acestora. Află mai multe informații Sunt de acord